
Firma Easy Smart Solutions DOO Leskovac je počela sa radom septembra 2016. sa dva zaposlena kao firma koja prevashodno nudi uslugu obavljanja funkcije profesionalnog upravnika zgrade, odnosno profesionalnog upravljanja zgradama u najboljem interesu stanara. U želji da svim stambenim i stambeno poslovnim zgradama i stanarima sa svojim timom ponudimo vrhunsku uslugu u svakom pogledu krenuli smo u ovaj posao puni optimizma.
Danas imamo sedmoro zaposlenih i obavljamo funkciju profesionalnog upravnika u više od 100 stambenih zajednica i jedina smo firma na teritoriji grada Leskovca koja ima više od jednog licenciranog upravnika – sa ponosom ističemo da Easy Smart u svojim redovima ima čak pet profesionalnih upravnika sa licencom.
Naš dugoročni cilj je da ostanemo vodeća firma u segmentu upravljanja i održavanja stambenih i stambeno-poslovnih zgrada na području grada Leskovca. Trudimo se da budemo pouzdan partner skupštinama stambenih zajednica i svim vlasnicima posebnih delova i stanarima, ali i državnim i opštinskim organima i javnim i javno komunalnim preduzećima. Direktno sarađujemo sa najeminentnijim firmama u oblasti tehničkog održavanja zgrada, održavanja higijene i održavanja liftova u svrhu pružanja najkvalitetnije usluge našim klijentima.
Naše usluge su uvek podređene zahtevima i potrebama stanara u skladu sa zakonima i propisima i isključivo u skladu sa odlukama većine stanara. Naš koncept zasniva se na inovativnim idejama koje omogućavaju bolju organizaciju rada Skupština stambene zajednice, lakše donošenje odluka, brzo i efikasno rešavanje svih problema u zgradi. Naša misija je da naš tim bude zaista neko ko će se o vašoj zgradi brinuti kao o svom domu i učiniti je prijatnijim mestom za život.
I pored brojnih problema sa kojima smo se susretali, nismo posustajali i trudili smo se da ih prevazilazimo, da učimo iz svojih i tuđih grešaka i da svakog dana postajemo bolji i dalje se neprestano trudimo da poboljšavamo našu organizaciju i način poslovanja, a samim tim i nivo usluga koje pružamo svim stambenim zajednicama u kojima obavljamo funkciju profesionalnog upravnika.
Kroz organizovan sistem naplate i redovno, mesečno finansijsko izveštavanje, obezbedili smo maksimalnu transparentnost u radu koristeći softversko rešenje koje smo sami razvili.
I zato, ukoliko imate nagomilane probleme u zgradi kojima se ne nazire rešenje i ako ste zainteresovani za naše usluge dovoljno je da nas pozovete i zakažete sastanak u našim prostorijama ili u Vašoj zgradi u terminu koji Vama odgovara, kako bi Vam što detaljnije predstavili naš koncept, upoznali se sa osnovnim informacijama o Vašoj zgradi i problemima koji postoje i pripremili ponudu prilagođenu isključivo Vašim potrebama.