O NAMA

Firma Easy Smart Solutions DOO Leskovac je počela sa radom septembra 2016. sa dva zaposlena kao firma koja prevashodno nudi uslugu obavljanja funkcije profesionalnog upravnika zgrade, odnosno profesionalnog upravljanja zgradama u najboljem interesu stanara. U želji da svim stambenim i stambeno poslovnim zgradama i stanarima sa svojim timom ponudimo vrhunsku uslugu u svakom pogledu krenuli smo u ovaj posao puni optimizma.
Danas imamo sedmoro zaposlenih i obavljamo funkciju profesionalnog upravnika u više od 100 stambenih zajednica i jedina smo firma na teritoriji grada Leskovca koja ima više od jednog licenciranog upravnika – sa ponosom ističemo da Easy Smart u svojim redovima ima čak pet profesionalnih upravnika sa licencom.

Naš dugoročni cilj je da ostanemo vodeća firma u segmentu upravljanja i održavanja stambenih i stambeno-poslovnih zgrada na području grada Leskovca. Trudimo se da budemo pouzdan partner skupštinama stambenih zajednica i svim vlasnicima posebnih delova i stanarima, ali i državnim i opštinskim organima i javnim i javno komunalnim preduzećima. Direktno sarađujemo sa najeminentnijim firmama u oblasti tehničkog održavanja zgrada, održavanja higijene i održavanja liftova u svrhu pružanja najkvalitetnije usluge našim klijentima.
Naše usluge su uvek podređene zahtevima i potrebama stanara u skladu sa zakonima i propisima i isključivo u skladu sa odlukama većine stanara. Naš koncept zasniva se na inovativnim idejama koje omogućavaju bolju organizaciju rada Skupština stambene zajednice, lakše donošenje odluka, brzo i efikasno rešavanje svih problema u zgradi. Naša misija je da naš tim bude zaista neko ko će se o vašoj zgradi brinuti kao o svom domu i učiniti je prijatnijim mestom za život.

I pored brojnih problema sa kojima smo se susretali, nismo posustajali i trudili smo se da ih prevazilazimo, da učimo iz svojih i tuđih grešaka i da svakog dana postajemo bolji i dalje se neprestano trudimo da poboljšavamo našu organizaciju i način poslovanja, a samim tim i nivo usluga koje pružamo svim stambenim zajednicama u kojima obavljamo funkciju profesionalnog upravnika.
Kroz organizovan sistem naplate i redovno, mesečno finansijsko izveštavanje, obezbedili smo maksimalnu transparentnost u radu koristeći softversko rešenje koje smo sami razvili.

I zato, ukoliko imate nagomilane probleme u zgradi kojima se ne nazire rešenje i ako ste zainteresovani za naše usluge dovoljno je da nas pozovete i zakažete sastanak u našim prostorijama ili u Vašoj zgradi u terminu koji Vama odgovara, kako bi Vam što detaljnije predstavili naš koncept, upoznali se sa osnovnim informacijama o Vašoj zgradi i problemima koji postoje i pripremili ponudu prilagođenu isključivo Vašim potrebama.